Frequently Asked Questions

06.01. Kontakti
Ovdje se prikazuju svi dodani kontakti (tvrtke).

Novi kontakt dodaje se klikom na "Dodaj novi kontakt" u gornjem desnom kutu.
Kada se odabere ta opcija potrebno je ispuniti podatke kontakta i spremiti ga.

Nakon toga on se pojavi u kontaktima te ga više nije moguće obrisati.
U grupnom prikazu kontakata prikazuju se samo najvažnije informacije o svakom kontaktu (naziv, tip kontakta, da li je klijent ili ne i status).
Prema tim paramentrima moguće ih je sortirati silazno ili uzlazno klikom na gumb image u stupcu prema kojem se podaci žele sortirati.

Iznad grupnog prikaza nalazi se filter koji se otvara klikom na gumb image "Filter" i tada se otvaraju polja prema kojima se mogu filtrirati kontakti (tip, ime status, e-mail, telefon, adresa).
Također u desnom gornjem kutu filtera nalazi se gumb image koji služi za resetiranje filtera na početno stanje.

Klikom na gumb image "Detalji kontakta" ulazi se u detaljan prikaz kontakta gdje se nalaze sve informacije o kontaktu.

DETALJI:
In the contact details are all the contact information that can be upgraded and modified.
Next to the contact name is button image "Pretvori u klijenta" kojim se kontakt ukoliko do sada nije klijent pretvara u klijenta (ta stavka se ne može vratiti ukoliko se primjeni na kontakt).

Također na temelju adrese unesene u kontakt generira se google mapa koja je vidljiva u detaljima klikom na gumb "Pogledaj na mapi".

Gumb image "Dodaj novi kontakt" služi za dodavanje kontakt osobe u toj tvrtci. Dakle tu se unosi pojedinac ili više njih te njihovi osnovni podaci.

DLK:
Dnevna lista kontakta – prikazuje se svi unešeni pozivi obavljeni s tom tvrtkom/osobom.
Klikom na image "Detalji kontakta" prikazuje se komentar koji je unešen vezan uz poziv (npr "Gosp. Perić potvrdio sastanak sutra u 10:00h").
Dnevna lista kontakta unosi se u podmodulu Dnevna lista kontakta u modulu Kontakti.


 Last updated Wed, 18. Jan 2017. 14:28

Please Wait!

Please wait... it will take a second!