Frequently Asked Questions

21. Moduli - Internet trgovina - Dostavne službe, Statusi narudžbe, Reklamacije
Dostavne službe

U ovom podmodulu određujete i kreirate dostupne dostaven služve za proizvode/artikle.

U padajućem izborniku, u lijevom kutu, birate jezik za koji dodajete ili mijenjate dostavnu službu, ukoliko se radi o višejezičnoj web stranici.

Za dodavanje nove dostavne službe kliknite na ikonicu image gdje određujete sljedeće detalje:

- Virtualni naziv dostavne službe – u ovo polje unesite naziv dostavne službe

Kad ste ispunili ovo polje kliknete na image dobiti ćete dodatne opcije:

- Naziv dostavne službe – u ovo polje unesite naziv dostavne službe
- Atribut računanja cijena – iz padajućeg izbornika odaberite jedan od parametara po kojemu se određuje cijena dostave (primjerice težina, zapremnina itd...)
- Vrijeme dostave – u ovo polje unesite vrijeme potrebno za dostavu
- Dostupno u državama – u padajućem izborniku birate zemlje u kojima je dostavna služba raspoloživa za obavljanje dostave
- Opis – u ovo polje unesite kompletan opis dostavne službe
- Pristup sadržaju – u padajućem izborniku birate koji tip korisnika će imati pristup unesenom proizvođaču
- Status – u padajućem izborniku birate hoće li dostavna služba biti objavljena ili ne, odnosno hoće li se prikazivati ili ne

Nakon svake izmjene kliknuti na image za spremanje, te image za povratak na stranicu prije. Nakon kreiranja dostavnu službu možete pogledati image, mijenjati image i brisati image.


Statusi narudžbe


U ovom podmodulu određujete i kreirate statuse narudžbe za proizvode/artikle.

U padajućem izborniku, u lijevom kutu, birate jezik za koji dodajete ili mijenjate status narudžbe, ukoliko se radi o višejezičnoj web stranici.

Za dodavanje novog statusa narudžbe kliknite na ikonicu image gdje određujete sljedeće detalje:

- Naziv statusa – u ovo polje unesite naziv statusa narudžbe

Kad ste ispunili ovo polje kliknete na image dobiti ćete dodatne opcije:

- Zadani/početni status narudžbe – označavanjem kvadratića u ovom polju definiramo da li je status koji unosimo početni status narudžbe
- Završni status narudžbe – označavanjem kvadratića u ovom polju definiramo da li je status koji unosimo završni status narudžbe
- Status – u padajućem izborniku birate hoće li status narudžbe biti objavljen ili ne, odnosno hoće li se prikazivati ili ne

Nakon svake izmjene kliknuti na image za spremanje, te image za povratak na stranicu prije. Nakon kreiranja status narudžbe možete pogledati image, mijenjati image i brisati image.


Reklamacije


Popis svih reklamacija koje su kreirali kupci internet trgovine.

Klikom na podmodul Reklamacije otvara se prikaz svih reklamacija sortiranih po – datumu kreirane reklamacije te nazivu sadržaja za koji je reklamacija napisana.

Ukoliko želite izmijeniti reklamaciju, kliknete na image gdje će se otvoriti ekran sa sljedećim detaljima:

- Naziv narudžbe – u ovom polju možete vidjeti naziv narudžbe za koju je kreirana reklamacija
- Reklamirani proizvod – u ovom polju možete vidjeti naziv proizvoda za koji je kreirana reklamacija
- Poruka – u ovom polju možete vidjeti sadržaj reklamacije
- Status - u padajućem izborniku birate hoće li reklamacija biti objavljena ili ne, odnosno hoće li se prikazivati ili ne

Nakon svake izmjene kliknuti na image za spremanje, te image za povratak na stranicu prije. Nakon kreiranja reklamacije možete pogledati image, mijenjati image i brisati image.


 Last updated Mon, 04. Jul 2016. 16:33

Please Wait!

Please wait... it will take a second!